Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2016 13:21 - Извинявай
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1406 Коментари: 0 Гласове:
1



 Извинявай Любима, че не те разбрах,

Извинявай Любима, че не те чух и видях,
Извинявай Любима, че не реагирах на време;
Извинявай СБЪРКАХ! оставих те сама.
Извинявай и ти БЛАГОДАРЯ,
че ти оживя и се справи, че ти мен не изостави;
Оказа се по-силна от мен,
аз избягах и бягах, в забравата се скрих, 
а ти остана там в спомена съвсем сама.
С пластове нещастия себе си покрих,
сложих си табелка "Жертва" и с това се оправдах.
А ти?
Ти от жертви не разбираше...
Ти на кукли си играеше...
Ти дойде от кратко минало...
Ти дойде и остана сама...
Колко самотна е била твоята душа.
Извинявай, че в забравата избягах,
Че от теб се скрих и изоставих...
Върнах се...
Спомних си ...
И всичко отново и отново с теб преживях.
Двете отново гледахме филма
Двете плакахме на тъжния край.
Силна си, слаба съм...
С теб съпреживявам...
И повече никога теб не изоставам.

На детето в мен...
Виктория




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545307
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697