Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2014 16:20 - В регулация
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1379 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.12.2014 16:22


И тази година пълних хладилника и душата си, с парите които изкарвах като държавен чиновник в европейска агенция, Бас! И... Да, аз познавам твоя колега Стоян Мокренски - много умно момче! Щом е умен, защо работи такава проста работа, Бас? Е, сега! Не, бе! Като започвах, след три години без работа в България,  три месеца сервитьор на чирингито в Испания,и три дни АйТи-камериер извън сезона в Синеморец, всичко ми изглеждаше много добро и европейско! На третия ден обаче,  взе да ми идва малка резолюцията на моментите от Живота ми!  Не искам да те тревожа, но на жена ми й дойдоха в повече "Петдесет нюанса сиво", докато роу-формата на моето "MI",  запаметява въздишки с google варианта на сивото ми ежедневие!  Да, първо бях натъжен, все едно да имаш порше, постоянно зацепено на трета скорост, после се ядосах - дават ти олимпийски медал, а в тясното си холче, на ЛСД "неото" гледаш на първия ред на "Олимпия" тези които цъкаха и ти го подмятаха докато накрая се загуби някъде! И тогава започваш да се чустваш незабелижим, започваш "да забелязваш" на жена си, а в очите на децата, забелязваш присмех!  А в яростта си, трошиш своите си нерви, правиш неловко на приятелите, и забавляваш неприятеля! Виж, заплатата като е добра...! ...и после няма да ти стигат за лекарства! Трябва всеки ден да ти е добре! Как да стане това!? Денят ми подходи безразлично, августа ми беше като септември, морето ми беше минало, а на всичкото отгоре бях затънал до уши в срокове! Вместо те да се притесняват, се притеснявах аз! Избрали сте Вашия двор за участие в евросубсидацията, а Нашата Агенция го е избрала за проверка и аз ще трябва да го измеря като такъв - казвам примирено на отворилите сърцата си и двора на образцовата си селска къща, аз. Вие сигурен ли сте в това което правите? - питат ме хората. Сигурно!  Ние само това правим. Точно декар и седем ара! - казвам им след пет минути   Ааа,трябва го "изкарате" два  декара и седем ара! - недоумяват домакините. Декар и седем, до седмия знак! Това е! - изключвам gps-а , за да не хаби батерията аз. Значи виж! Нещо ти се бърка! Не му вярвай на машинката! А и Ани Салич каза по телевизията, че облъчва! А казахте, че при вас е сигурно! Измери го пак! Декар и седем е! Най-вероятно сте го посочили заедно с двора на съседа! - усмихвам се, а само преди година щях да съм като ПопоКатоПепел аз. Ааа! Жена! Дай му скицата на момчето, дай му натуралния акт, дай му една ракия! Ааа! Ами тя Боянка от земеделието го посочи! - казва ми чичото. Жена, дай номера на Боянка, под ковьорчето на хладилника е ! С кола съм! Оставете Боянка и нотариуса! Нищо не може да се направи, повече! - тръгвам заднешком. Как нищо? За "южен поток" нищо, за "Белене" нищо, кмета нищо не прави за селото, да ти кажа аз! Може би такава е инфраструктурата на мислите ни! - туширам аз. Нищо! - подема обаче лелята. Нищо не е каквото трябва! Зайстройката на мусаката ми не стана! Дали млякото, дали тока е същия? Нищо  не ни е като хората! Само едно може да се направи! И не е незаконно, само ...! -казвам Колко ще струва! - поемат глътка надежда хората. Безплатно е днес! Само трябва да ми отворите непреднамерено двора на съседите ви! Ъъъх! Той ма мрази, откакто му отрових живота! - угасва дядото. Довиждане! Тук под сачака ви жегата не се усеща! Може да си  дремне човек! - махам им чао аз. Чакай...! - моли ме чичото. Приятно ми е да ви слушам - казвам - когато ми говорите как сте изградили външната тоалетна, още по-приятно ми е, че в Крушари ме чакат от час, Но Трябва да тръгвам! - отварям входната врата аз. Чакай! Съседа може да не си е легнал! Ела, стой зад мен спокойно, момче! Съседе! - вика чичото. Това момче идва от София, нещо за регу....лацията. Да влезе за малко?  Да влезе бе! - казва съседа. Ами то как ще стане!? Аз варя буркани "за капачката" , огнището и то е в регулация! Регулация на триангулацията! Така ще стане! - обръщам се й към двамата аз.      



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394524
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930